Regulamin
§1. Definicje
§2 Postanowienia ogólne
§3 Usługi i usługi ogólne
§4 Sprzedaż kontraktowa
§5 Czas realizacji zamówienia lub dostawy
§6 Sposób płatności
§7 Rękojmia za wady Towaru
§8 Odstąpienie od umowy sprzedaży
§9 Postępowanie reklamacyjne
§10 Odpowiedzialność
§11 Polityka Prywatności
§12 Polityka plików „cookies”.
§13 Ostateczne Postanowienia
Wstęp
Sklep internetowy „
PERFUM BAR ” dostępny pod adresem https://perfumbar.pl/ (aktywny dalej „Sklep internetowy”) prowadzony przez Firmę „HOCHU DUCHY Marharyta Hulianska, woj. MAZOWIECKIE, pow. nowodworski, gm. Nowy Dwór Mazowiecki, miejsc. Nowy Dwór Mazowiecki, Ignacego Daszynskiego 7/2. NIP: 5311720578. Regon: 526693295 poczta elektroniczna: hochuduchy@gmail.com". regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb odstąpienia od umowy od umowy i procedury reklamacyjnej.
§1. Definicje
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://perfumbar.pl/
Sprzedawca – Firma „HOCHU DUCHY Marharyta Hulianska” -
Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo osoba prawna nieposiadająca zdolności prawnej, której przedmiotem jest umowa ze Sprzedawcą.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą działalności prawnej neiz związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawzodą.
Usługa – usługi elektroniczne przez Sprzedawcę za świadczenie za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Umową sprzedaży jest umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której przedmiotem jest zakup Towaru.
Produkt to produkt, ruch, który Klient kupuje za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Konto Klienta to zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Przedawcy, w którym gromadzone są informacje o Kliencie, w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.
Formularz próżycie – formularz dostępny w Sklepie internetowym pozęjącym dokonanie zakupu.
Formularz rejestracija – formularz dostępny w Sklepie internetowym pozęstości funkcji Konta klienta.
Newsletter to usługa umożliwiająca subskrypcję i otrzymywanie bezpłatnych informacji elektronicznych o towarach i promocjach sprzedaży.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w spółce z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia direktyvy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego sklepu internetowego osoby fizyczne są np. adres e-mail z imieniem i nazwiskiem lub adresem IP. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach instalowanych na stronach i urządzeniach Sklepu Internetowego przez Administratora lub inne podmioty, z którymi Administrator współpracuje głównie w celach marketingowych, jak np. podmioty trzecie. Facebook. Administrator korzysta również z oprogramowania analitycznego firm trzecich (np. Google Analytics), które jest zawarte w kodzie końcowym urządzenia, umożliwiającym zbieranie danych osobowych.
§2 Postanowienia ogólne
Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Klienta usługi w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
Klient korzystający z Usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Przedawca przetwarza dane osobowe na podstawie Polityki Prywatności (§ 11 niniejszego rozporządzenia).
Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza możliwości korzystania przez upoważnionego z uprawnień wynakających z tytułu rękojmi za wadę towaru.
Towary dostępne w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Polski oraz poza granicami kraju.
Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w polskich złotych (PLN) według wyboru Klienta, cła i inne składniki.
§3 Usługi i usługi ogólne
Sprzedawca za więcej Sklep internetowy więcej uslugi wpływu elektroniką następnego na:
umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży,
umożliwienie rejestracji i zarządzania kontem klienta,
przesyłania Klientom informacji o promocjach i Towarach w formie „Newslettera”.
Usługi określone w 25 świadczone są niekomercyjne.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony z chwilą rozpoczęcia wypełniania formularza i może zostać rozwiązana z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub gdy przekaże wypełniony formularz Sprzedawcy.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia rejestracji i zarządzania kontem klienta zawierana jest z Klientem na czas niezałączony w momencie dokonania rejestracji w Sklepie Internetowym.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci „Newslettera” zostaje zawarta na czas określony z chwilą zapisania się przez Klienta na „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
Utworzenie konta klienta („rejestracja”) odbywa się za wyżeniem funkcjonalności dostępnych na stronie Sklepu internetowego - Formularz rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje m.in. W. adres e-mail oraz ustalone indywidualne hasło, które wraz z adresem e-mail umożliwia dostęp do konta Klienta.
Wymagania techniczne wymagane do korzystania z usług przez Przedawcę:
urządzenie z dostępem do Internetu,
przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies ze skryptami obsługi JavaScript,
dostęp do poczty elektronicznej
Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą za świadczenie usług internetowych.
§4 Sprzedaż kontraktowa
Sprzedawca umożliwia następujące sposoby składania zamówień w Towarach dostępnych w Sklepie internetowym:
za pośrednictwem adresu e-mail
hochuduchy@gmail.com,
za pośrednictwem Formularza prądzione dościętogo w Sklepie Internetowym.
W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia Klient dokonuje wyboru Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym określając ilość jaką zamierza zakupić a tym samym możliwości wskazując na cechy zamawianego towaru. Po dokonaniu wyboru Towaru (dodaniu Towaru do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną w Sklepie Internetowym) Klient wypełnia formularz zamówienia wskazując dane niezbędne do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
W celu stosowania prądu w szejs utsądą w ust. 1 świeci aib Klient wskazuje towar, który zamierza zakupić, jego cechy oraz dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail).
Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej oraz oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Z otrzymania wiadomości przez Klienta uzyskuje się konclatia umowy produkcija.
Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki umowy sprzedaży, aw szczególności ilość i rodzaj zamawianego towaru, łączną cenę do zapłaty wraz z kosztami dostawy oraz wysokość rabatów (jeśli dotyczy).
W przypadku klienta nie obsługującego konsumenta Przedawca zastrzega sobie prawo do demandana od Klitantia wykonanie przedplata in togjali lub in specificej čestia przed przyszyniem do realizacji prąduzieniem.
§5 Czas realizacji zamówienia lub dostawy
Doradca przeprowadzający przezrocze w dniach rozeże według ich wpłynięcia (z uwzględnieniem § 6 ust. 5 niniejszego Regulaminu).
Czas realizacji zamówienia przez Sprzedawcę wynosi 1 dzień roboczy.
Do czasu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę należy doliczyć czas dostawy towaru zależny od wybranego przez Klienta rodzaju pojazdu. Dostawa towaru przez firmę kurierską trwa zwykle nie dłużej niż 3 dni robocze na terenie Polski i nie dłużej niż 14 dni poza granicami kraju.
W przypadku braku mogojidnosti prječní právních we vyskaným w ust. 2 terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
Dostawa Towaru się za za pośrednictwem Poczty Polskiej SA oraz firm kurierskich, InPost Paczkomaty, Kurier InPost 24/7, DPD
Zamówienia wydawane są do tego przeznaczone tylko w dni robocze.
Informacja o kosztach dostawy podawana jest podczas wypełniania przez klienta formularza zamówienia
Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość. W razie stwierdenza öventualnych skutków bież innych odnoście wiary w pozność kuriera sporządzić odszkodowanie ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę.
W przypadku przybą przez klienta sposobem przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia jest ograniczony od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku sprzedaży sprzedawcy.
§6 Sposób płatności
Sprzedawca umożliwia następujące formy płatności:
płatności elektroniczne - podmiotem świadczącym obserwację płatności online wpływ elektroniką jest Blue Media SA
przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez PKO Bank o numerze:
80 1020 1026 0000 1020 0617 2862 płatność gotówką przy odbiorze Towaru.
kartami płatniczymi
Wiza
Visa Electron
karta MasterCard
Elektroniczna karta MasterCard
Maestro
Klient dokonujący płatności przelewem tradycyjnym zobowiązany jest do wpisania w tytule przelewu numeru zamówienia, za które dokonywana jest płatność.
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W przypadku braku zapłaty w wyznaczonym terminie, umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu.
Realizacja prądzienie nasteupę z chwiłą zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedaż lub uzyskanie informacji od operatora płatności elektronicznej o dokonaniu dokonaniu płatności przez Klienta. W przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze realizacja zamówienia nasteupe po jego potwierdzeniu przez Przedawcę.
Sprzedawca dokumentuje sprezad Towaru paragonem lub fakturą VAT. Klient realizując zamówienie wyraża zgodę na istnienie dowodu zakupu wraz z Towarem lub elektroniką na podany adres e-mail.
W przypadku na przypadek na chunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zawiazowego.
§7 Rękojmia za wady Towaru
Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny sprzedawca jest odpowiedzialny za klienta, jeśli sprzedany Towar ma wadę czynną lub wydaną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzią z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wypowiedział się o wadzie w chwili zawarcia umowy.
Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawniań wynakających z rękojmi za zachowanie się na koszt Sprzedawcy.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada zostanie stwierdzona przed prostą dwoma latami od wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru uwanzego specjalistę odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed oficjalnym rokiem od dnia wydania Towaru Klientowi ondjazemu konsumentem.
Zgodnie z art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy produkcije na rzecz Klienta ondjatzego prędzisządą irznością Sprzedawcy z tytułu rękojmi zażytą wyczęścią.
Zgłoszenie towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres
hochuduchy@gmail.com
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie aplikacji w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego przybniem.
Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, doswady, usuniecia wad lub wymyany Towaru na nowy.
§8 Odstąpienie od umowy sprzedaży
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2017 r. poz. 683) Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy biegnie od dnia otrzymania produktu w posidaniu przez niego lub wskazaną przez niego osobę trzeczą inną niż organizm.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poproś Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpienie od umowy w drodze szącznogo dalszego o odstąpeniu od umowy.
W przypadku, gdy kupiy dokonywał płatności w gotówce, sugerowane jest, aby w treści karty o sztąpieniu od omwą poł chunowy, na który środki zostaną przekazane.
Odstąpienie od umowy może dotyzyć wszysztich produktów bezpiecznych ządziejnych albo ich części.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać umowę przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Sprzedający zapewnia przez e-mail, adres e-mail:
hochuduchy@gmail.comOświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również wysłane pocztą tradycyjną
W przypadku odstąpienia od umowy w wyżej opisanym trybie, umowa jest uważana za niezawartą z tytułu rękojmi.
Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otryzyma potencjalnego dostawcy o odstąpieniu od umowy lub towaru, zwraca kupującemu wszystko dokonane przez niego zapłatę, w tym kostos dostarcza rzeczy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności od kupującego do chwili otrzymania przez kupującego rzeczy z powrotem lub dostarczenia rzeczy odesłanej przez konsumenta, w zależności od zdarzenia, które miało miejsce wcześniej.
Kupy koszt kosto odesłania do Towaru do Sprzedającego.
Kupujący musi zwrócić produkt Sprzedawcy nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia rezygnacji. Aby zachować termin, wystarczy odesłanie rzeczy przed jego zwykłym.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący. W przypadku, gdy dostarczasz za produkt specjalny zaplałty przy odbiorze, powierzając zgodę na zwrot odstąpienia od omwowie na chunek bankowy usługi w poświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Producenty odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wymagający sprawdzenia jego charakteru i funkcji.
Na podstawie art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 ro praw konsumenta - Dz. U.2014 poz. 827 prawo do odstąpenia od umowy nie uprawnionej do świadczenia w przypadku, gdy świadczenie przydządje jest rzecz:
dostarczana w opieczętowanym produkcie, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zło otwarte po dostarczeniu,
w korjej sprawie przyszky jest rzecz nieprefabrykowana przez zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb konsumenta.
§9 Postępowanie reklamacyjne
Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczania produktu do Klienta bez niecznego wad. Ponadto produkty dostarczane są jako nowe, oryginalne iw oryginalnie opieczętowanych opakowaniach, powyższe nie dotyczy produktów typu perfumy, które są jedynie oddziaływaniem wrażenia inspirowanym zapachem od znanych producentów perfum z całego świata.
W przypadku, gdy produkt ma wadę, dodatkowe zawzięcia reklamacji izzustow stosownej rezipi ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121ze zm.) w tym m.in. Sztuka. 556 – 576.
Korzystaj z prawa do aplikacji reklamacji na podostave rękojmi, jeśli to konsumpcyjny jest doskonały. Rozróżnia się dwa typy wad: naturalny i naturalny. Wada fizyczna to produkt z natury. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz nie ma przysztkiej korie produktu tego rodzaju powien mieć,
nie ma właściwości, o których istnieniu Konsument zapewnił Sprzedawcę lub reklamę
nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę
zółta wydana kupującemu w stanie niezupełnym.
Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez dostawego towar,
jest własnością osób objętych
jest obciążony prawem osoby prawnej albo
wprowadzić ograniczenia w korzystaniu z narządu.
W razie zaistnienia zdarzenia Konsument może złożyć reklamację u Sprzedawcy z tytułu własności i żądać jednego z następujących działań:
wymyany towar na nowy,
sprzęt,
obniżki cen,
rezygnacja z umowy – o ile wadą jest wynagrodzenie.
Wybór zapytania zależy od Kupującego. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może to zrobić z uwzględnieniem następujących okoliczności,
łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru,
charakter wady – widoczne czy nieistotna,
do, czy wobec byl reklamowany przed.
Jeżeli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego:
byłoby to niemożliwe do zrealizowania dla Sprzedawcy,
w porównaniu z innymi z możliwymi doszan wymagałaby nadmernych kosto.
Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji kupujący może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do umowy w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
Sprzedający wymianę w celu usunięcia wady w soznowym czasie, który trwa nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych. Jeżeli Sprzedający nie dotrzyma tego terminu, Kupujący może wyznaczyć czas na realizację żądania. W przypadku dodatku inzzynności Sprzedającego i pływającego termin.
Sprzedający odpowiada wobec konkurencyjnego za sprzedany wobec, jeśli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania oppowiedzione Sprzedającego istnie domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istnieje już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji do Sprzedającego muzykę, że wadę stworzono z winy dobrego. W przypadku zauważenia wady w pościęszym terminie, tj. między dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wystawienia towaru, Produkt powinien być wykazany, że wada towaru doskonałego w momencie zakupu.
Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrób to na piśmie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swove dozzania standardowe w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Sprzedający może przekać Sprzedający bezpośrednio (z potwierdzeniem na kopii imiennej) w punkcie odbioru lub prześlij listę poleconimów na adres woj. MAZOWIECKIE, pow. nowodworski, gm. Nowy Dwór Mazowiecki, miejsc. Nowy Dwór Mazowiecki, Ignacego Daszynskiego 7/2, na adres e-mail
hochuduchy@gmail.comJeżeli żądanie konsumenta w reklamacji dotyczy,
sprzęt,
wymyany towar na nowy,
obniżenie ceny towaru,
to na Sprzedającym spoczywa ombląg złożzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej zlożenia. W przypadku niedotryzmunia tego terminu oprócz tego, że reklamacja jest zasadna.
§10 Odpowiedzialność
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta błędnych danych (w szczególności za podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działania Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawca.
Sprzedawca sobie prawo do zawieszenia lub zapończenia zapewnianie szczególnej funkcjonalności Sklep internetowy z uwagami na necesitas konserwatija, przezwaju lub expoży bazy tecnischej bir software. Zawieszenie biew započenje próvních práv Individual funktionsalóści Sklep internetowy nie naruszać prawa Klinta.
§11 Polityka Prywatności
Administratorem danych osobowych jest Firma HOCHU DUCHY Marharyta Hulianska, poczta elektroniczna: hochuduchy@gmail.com
Administrator gwarantuje realizację uprawnień klientów wynakających z RODO, tj.:
prawo dostępu do danych lub prawo dostępu do danych lub prawo do uzyskania informacji od Administratora
prawo do usunięcia oraz usunięcia danych Klienta – w przypadku gdy dane Klienta są nieprawidłowe lub niekompletne albo Klient cofnie zgodę na ich przetwarzanie,
prawo otrzezanie przetwarzania danych – na czas wyjaśnienia, sprostowania, wniesenia przeziku dane nie zostaną usunięte, a jedynie ich przetwarzanie zostanie ograniczone,
prawo do przenośności danych osobowych, czyli do otryzymanych danych osobowych przekazanych Administratorowi lub w celu przesłania ich do Administratora,
niepodlegania zautomatyzowanemu potwierdzeniu decyzji, w tym profilowaniu,
prawo do wykresu spreziju wobec badania danych osobowych klienta,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator z pałdnytą opieką dba o zażycie danych klientów osobowy. Jednak dla dobra Klientów Administrator stosuje wiele nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają Klientom dokonywanie zakupów, a Administratorowi należytą obsługę Klienta. W związku z tym część danych osobowych Klientów udostępniana jest podmiotom płatniczym, podmiotom obsługującym usługi pocztowe, kurierskie, logistyczne, audytowe i konsultingowe, promocji marketingowych, usługi dropshipping, a także organom publicznym zajmującym się zwalczaniem oszustw, przestępczości i kontroli podatkowej.
Podanie danych osobowych jest podstawą, która jest konieczna dla konclation umowy produksiy i umowy o przydowskiej uslug elektronicznej. Dane osobowe Klientów Administrator otrzymuje od Klientów podczas rejestracji konta, w związku z korzystaniem przez Klienta z newslettera i formularza kontaktowego, a także w związku ze złożonym zamówieniem i jego obsługą w Sklepie Internetowym.
Dane osobowe Klientów przetwarzane są w zakresie niezbędnym do realizacji umowy, w tym:
tworzenia i zarządzania kontami oraz dokonywania transakcji,
usłyszeć zámówionych produktów,
usługi reklamacji lub zwrotów,
zapytań i wskazówek do Administratora (np. przez formularz kontaktowy),
zarządzanie bezpieczeństwem transakcji,
zapewnienie najlepszej obsługi klienta.
Dane osobowe przetwarzane są również we wskazanych poniżej komórkach, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest:
aktywacja klienta na stronie internetowej,
marketing produktu lub usług ochnych, w tym alternatywnych na podstawie profilu klienta,
zapevenienie usług płatniczych,
windykacja; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych,
zapewnienie właściwej zgodności z przepisami prawa podatkowego oraz przepisami o rachunkowości,
zapwenienie szechuanie efektu transakzii, w tym zababienie uzyskanianiu odnonienia,
przeprowadzania analiz statystycznych,
przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych lub zapwenienia rozliczeniowego (wykazania wykonania obowiązków wynakających z rezpię prawa),
organizacja konkursów, akcji promocyjnych, budowanie programów lojalnościowych i partnerskich.
Klient może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, jeżeli przetwarzanie jest związane z prawnie uzasadnionymi interesami Administratora.
Dane osobowe przetwarzane są również na podstawie zgody Klienta w celu:
začunia informacji prawnych,
wysyłania informacji do klienta w formie newslettera.
Klient może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w taki sam sposób, w jaki została wyrażona. Dane Klientów będą przetwarzane przez Administratora do czasu wycofania zgody.
Administrator wymaga danych osobowych w celu conclatia i wykonania omowy (zlożonego prądu w sklepie internetowym) oraz:
w czasie ksiogowych, w tym zestawieniu faktur VAT,
zarządzający Konta Klienta,
bezpośredni kontakt z klientem,
realizacja uslugi "Newsletter",
informowania Klienta o realizacji zamówienia,
informowania Klienta o vysyłce prądja,
informowania Klienta o przebigu połędka połękasyjnego, oświęcija zwrotu,
informowania Klienta o produktach, które mogą Go promować.
W tym celu Administrator zbiera i przetwarza następujące dane Klientów:
imię i nazwisko
adres zamieszkania,
adres dostawy,
numer identyfikaci podatkowyj (NIP) - wyłącznie na potrzeby iw szuktulit udostępniania faktury,
adres poczty elektronicznej (e-mail),
numer telefonu
W przypadku udziału Klienta w akcjach promocyjnych i konkursach Administrator może zażądać również dodatkowych danych wymaganych przepisami podatkowymi.
Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednak nie będzie to powodować żadnych działań prawnych ani w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację Klienta. Profilowanie danych osobowych przez Administratora polega na wykazaniu tych dannyh (również w pedezolu zautomatyzowanym), porzej wykorzysanie ich do ekspozycji za szczecin informació o klientów, w szczególności echo do analizy lub prognozowania osobistych preferencji oraz zainteresowań.
Dane osobowe Klientów przechowywane są nie dłużej, niż jest to niezbędne do prawidłowej jakości obsługi oraz w zależności od sposobu i celu ich pozyskania:
Zawarcie umowy – na czas jej trwania oraz po jej uttoruje w czasie:
dochodzenia do podłoża związanego z wykonalną umową,
realizacja obowiązków vynykających z przepisów prawa, w tym podatkowych i rachunkowych
zapobieganie nadużyciom lub przestępstwom,
statystycznych i archiwizacyjnych.
Działania marketingowe – na czas trwania umowy, dodatkowa zgoda na przetwarzanie takich danych – do czasu zapończenia kiwiatze z obsługą transkazii, wzniesienia przez klienta sprzeciju wobec tego procesu lub vycofania zoznozi.
Dziahania około sprażedowe i promocyjne - n.p. konkursy, akcje promocyjne – na czas trwania i rozliczenia takich akcji czy konkursów.
Działalność operacyjna - do czasu przedawnienia obowiązków Administratora nałożonych przez RODO lub odpowiednie przepisy lokalne, celem wytworzenia prężności w tworzeniu danych osobowych.
Administrator danych osobowych odwiedzających profil prowadzony w portalu społecznościowym Facebook lub Instagram. Dane te przetwarzane są wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, m.in. w celu informowania o aktywności, promowania serwisu, a także udzielania odpowiedzi na krótkie zapytania przesyłane za pośrednictwem komunikatora Facebook. podstawa badania danych osobowych przez Administratora w celu jest jego uzasadnieniem, polegającym na promowaniu ewijs marki.
We wszliche sprawach z ochroną danych osobowych Klient poże w kwdomie czaje spoljać stoswaną wiadomość na adres administratora lub adres poczty elektronicznej
§12 Polityka plików „cookies”.
Sprzedawca wykorzystuje pliki typu Cookies w celu zbierania informacji związanych z korzystaniem przez Klienta ze Sklepu Internetowego. Cookies to małe pliki tekstowe wysyłane i przechowywane na urządzeniu Klienta, za pomocą którego łączy się ze Sklepem Internetowym. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies „sesyjne” przechowywane w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej oraz Cookies „statyczne” przechowywane w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez klienta.
Pliki cookies umożliwiają Sprzedawcy dostosowanie i optymalizację Sklepu Internetowego dla potrzeb Klientów, tworzenie statystyk odsyłań ze Sklepu Internetowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są również do utrzymania sesji klienta po otwarciu strony internetowej i umożliwieniu powrotu do zawartości koszyka.
Klient może w każdej chwili usunąć pliki cookies ze sklepu internetowego lub całkowicie zablokować ich gromadzenie na urządzeniu klienta za pomocą swojej przeglądarki internetowej.
Zablokowanie przez klienta może powięcejnie grumązenia plików Cookies na jego zastosowanie może utrudnić lub impossibić Klientowi użyżnej z zażych funktionasiłości Sklep internetowy.
Technologia Cookies opisana w punktach 200-203 korzysta również z podmiotów trzecich zarówno współpracujących jak i niewspółpracujących ze Sprzedawcą, które oferują reklamy najlepiej dopasowane do preferencji Klienta
§13 Ostateczne Postanowienia
Wszystkie treści zawarte na stronie Sklepu internetowego (wlicjając w to grafikę, teksty, ułady stron i logotypy) zapewniają gwarancję jakości dla praw autorskich i są wyłączną sprzedawcą. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedawcy kosztów odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Sklepu internetowego co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowienia Regulaminu nie ma obowiązku do Klientów, którzy złożyli zamówienie w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
W innych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zatością odnościie rezipisści prawa polskiego.
Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu. Niezależnie od tego Klient może zwrócić się o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów. Wszystkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
www.uokik.gov.pl. Klient będący konsumentem może również skorzystać z elektronicznego sposobu rozstrzygania sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Spory wynikające ze świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego dla wyboru Klienta według przepisów prawa polskiego.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.10.2023