Reklamacje.

Polityka zwrotów.
UWAGA :
Właściciel sklepu nie jest powiązany z producentami perfum. Dokonując zakupu próbki perfum, klient jest świadomy, że nie otrzyma ich w oryginalnym, licencjonowanym opakowaniu.
Wszystkie próbki zawierają wyłącznie oryginalne zapachy, bez żadnych dodatków i rozcieńczania!!!
Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub, na życzenie klienta, fakturę VAT.

Prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje w przypadku zakupu próbek zapachów o pojemności 2, 3, 5, 8, 9, 10 ml, ponieważ są one przygotowywane na konkretne, indywidualne zamówienie Klienta.

W Polsce zwrot towaru reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Zgodnie z tym prawem konsument może odmówić przyjęcia produktu w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podania przyczyny.
W celu zwrotu towaru Konsument musi poinformować o tym fakcie Sprzedawcę za pomocą wiadomości pisemnej lub e-mailem. Wiadomość należy wysłać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Sprzedawca musi niezwłocznie potwierdzić otrzymanie zawiadomienia i zorganizować zwrot towaru oraz zwrócić konsumentowi pieniądze, które zapłacił za towar.
Należy pamiętać, że produkt musi zostać zwrócony w takim samym cennym stanie, w jakim został otrzymany. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony ani używany. Sprzedawca nie może odmówić zwrotu towaru, jeżeli zostanie on zwrócony przed upływem 14 dni od dnia jego otrzymania.
Ponadto, jeśli konsument zwróci produkt, ma prawo do zwrotu wszystkich pieniędzy, które zapłacił za produkt, w tym kosztów dostawy produktu. Sprzedawca musi dokonać zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o zwrocie towaru.

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem hochuduchy@gmail.com. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, wskazać przedmiot reklamacji, a następnie uwzględnić żądania Kupującego. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.


Kroki do wykonania w przypadku zwrotu produktu
  1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres hochuduchy@gmail.com
  2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu w formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta.
  3. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  4. W razie odstąpienia Umowa uważana jest za niezawartą.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
  6. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy, od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu.
  8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
  • w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotów do przedsiębiorcy
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności, o czym mowa w pkt. 7 powyżej
9. Sprzedawca stwierdza zużycie z atomizera na podstawie jego wagi i na tej podstawie obniża kwotę do zwrotu.